ΣΙΝΕ

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Εφιάλτης! Την εκπόρνευαν από τα 10 - Άφηναν αστυνομικούς να τη βιάζουν (VIDEO)

Εφιαλτικά παιδικά χρόνια πέρασε η 29χρονη Jessa Dillow που έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης στα 10 της χρόνια από μέλη της οικογένειάς της.

Η Jessa εξιστόρησε το πώς κατάφερε να ξεπεράσει τον ομαδικό βιασμό, τη σεξουαλική κακοποίηση από μέλη της οικογένειάς της και το trafficking. Ζει πλέον στο Κολοράντο και κατάφερε να ξεφύγει από τους διακινητές της το 2010.

Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισαν να την κακοποιούν σεξουαλικά από τα 10 της χρόνια μέλη της οικογένειάς της. Ως παιδί την ανάγκαζαν να ποζάρουν για πορνογραφικό περιεχόμενο, να εκτελεί ταπεινωτικές σεξουαλικές πράξεις και να τη βιάζουν μπροστά στις κάμερες. Την πουλούσαν μάλιστα σε διάφορους νταβατζήδες και οικογενειακούς φίλους που την κακοποιούσαν.

"Μεγάλωσα στον Καναδά και η σωματική, συναισθηματική, ψυχική και σεξουαλική κακοποιήση γινόταν σε προαστιακές γειτονιές, σε τοπικούς οίκους ανοχής και ξενοδοχεία. Αν και η κατάχρηση διαπράχθηκε πάνω μου χωρίς να έχω επιλογή, πέρασα τα παιδικά μου χρόνια πιστεύοντας πως ήμουν κακή και ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με εμένα. Η κακοποίηση και το trafficking άρχισε από τα 10 μου και η οικογένειά μου ήταν μπλεγμένη. Δυστυχώς ανακάλυψα ότι το οικογενειακό trafficking είναι πολύ κοινό.

Η σωματική, συναισθηματική, ψυχική και σεξουαλική κακοποίηση με έκανε παθητικό θύμα όταν ξεκίνησε η παιδική πορνογραφία. Μετά την παιδική πορνογραφία ξεκίνησε το trafficking και με πουλούσαν σε ανθρώπους στη γειτονιά. Αμέσως μετά πέρασα στα χέρια νταβατζήδων που με πουλούσαν. Το trafficking έγινε ακόμα πιο σκοτεινό και διαβολικό. Δεν ήταν μόνο τρομακτικό αλλά συχνά αναρωτιόμουν αν θα επιβιώσω. Θυμάμαι τις μυρωδιές και τις γεύσεις της δουλείας. Η φρίκη δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια ούτε και οι οίκοι ανοχής ή οι άντρες και οι γυναίκες που αναγκάστηκα να υπηρετήσω. Υπήρξε ομαδικός βιασμός. Κάποιοι από τους αγοραστές μου ήταν αστυνομικοί. Πολλές φορές μου έβαλαν χειροπέδες, με βίασαν και μου είπαν ότι αν έλεγα οτιδήποτε θα με έβαζαν φυλακή. Αν δεν μπορούσα να εμπιστευτώ ούτε την αστυνομία, ποιον θα μπορούσα να εμπιστευτώ;".

Η τρομακτική δοκιμασία της, όπως είπε, χειροτέρεψε. "Βασάνισαν κάποια κοπέλα πολύ κοντά μου και πέθανε μπροστά στα μάτια μου". Η ζωή της άλλαξε όταν συνάντησε μια γυναίκα που εργαζόταν με θύματα trafficking στα 21 της χρόνια. Της έδωσε τον αριθμό της και της είπε να επικοινωνήσει μαζί της. Βρήκε τελικά το κουράγιο και την πήρε τηλέφωνο ενώ βρισκόταν κάτω από ένα σωρό κουβέρτες για να μην ακούσουν οι νταβατζήδες της.

"Μου εξήγησε ότι το μέλλον μου δεν θα έπρεπε να κατασκευαστεί με βάση το τραύματα". Τη βοήθησε να φτάσει στο αεροδρόμιο, να μπει στο αεροπλάνο και από εκεί σε ένα ασφαλές σπίτι για γυναίκες που έχουν πέσει θύματα trafficking.

Αφού βρήκε ειρήνη στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής επέστρεψε στον Καναδά γιατί έληξε η βίζα της. Δυστυχώς στην επιστροφή της έπεσε πάνω σε μια γυναίκα νταβατζή όταν βρήκε το καταφύγιο που ζούσε στο Βανκούβερ κλειστό. "Ήταν πολύ ευγενική και δεν υποψιάστηκα τίποτα. Την έβλεπα απλά σαν μια ευγενική γυναίκα που ήταν εκεί όταν τη χρειαζόμουν. Μετά από λίγο καιρό την πήρε σπίτι της και άρχισε πάλι η δοκιμασία του trafficking.

"Λόγω του παρελθόντος ήμουν πολύ ευάλωτη στο να με εκμεταλλεύονται και σκέφτηκα "τι συμβαίνει με μένα, τι έχω κάνει;" Μετά από τη δεύτερη εμπειρία trafficking μου ήταν σχεδόν αδύνατο να εμπιστευτώ οποιονδήποτε. Ήμουν σκλάβα ξανά". Κατάφερε όμως να ξεφύγει και πάλι από τον τρομακτικό κόσμο εμπορίου του σεξ και να επιστρέψει στις ΗΠΑ. "Ήμουν τρομοκρατημένη για το άγνωστο. Φοβόμουν πως θα με κυνηγούν οι νταβατζήδες και εκείνοι που με κακοποίησαν".

Όταν γύρισε στις ΗΠΑ, ο διευθυντής του καταφυγίου την ενθάρρυνε να γραφεί στο κολέγιο. Η 29χρονη σπούδασε κλινική συμβουλευτική και κάνει το μεταπτυχιακό της στην κλινική συμβουλευτική ψυχικής υγείας ως ένα επιπλέον βήμα για το διδακτορικό της στην κλινική ψυχολογία. Όταν δεν εργάζεται απολαμβάνει την πεζοπορία με τον σύζυγό της John που είναι επίδοξος φωτογράφος. "Αρνήθηκε να με νικήσει το κακό του παρελθόντος. Αντίθετα, ο πόνος μου έχει ένα σκοπό τώρα".

Dailymail

Δεν υπάρχουν σχόλια: