ΣΙΝΕ

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Ολέθρια σχέση με δύο αδελφές: Το ερωτικό τρίγωνο και ο άντρας που έτρεχε γυμνός στο Πανόραμα!

Ξανανοίγει ο φάκελος του φόνου της 23χρονης Φαίης από τη Νέα Μάκρη, αλλά και του έpωτικού τριγώνου μεταξύ δράστη, θύματος και αδελφής.

Πρωτόδικα ο δράστης Βαγγέλης Στεφανάκης είχε καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη και η αδελφή της, Μαρία Ελένη Μπλάχα σε 5 χρόνια με αναστολή.

Στις 20 Φεβρουαρίου ξεκινά η εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό στο Εφετείο Αθηνών.

Ήταν 29 Απριλίου του 2013 , όταν η 23χρονη Φαίη κατέληξε στη ΜΕΘ της Κεντρικής Κλινικής Αθηνών , στην οποία νοσηλευόταν με βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Τρεις εβδομάδες νωρίτερα είχε βιώσει τον εφιάλτη στα χέρια του συντρόφου της, Βαγγέλη Στεφανάκη, ο οποίος την είχε ξυλοκοπήσει αγρίως.

Η δίκη για το φόνο της ξεκίνησε στις 5 Μαΐου 2014, με την οικογένεια της να είναι παρούσα πλην της αδελφής της.

ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ η μαρτυρία του πατέρα για τη μεγάλη του κόρη

Ο πατέρας των κοριτσιών κατέθεσε πρώτος και σκιαγράφησε με σοκαριστικό τρόπο τη συμπεριφορά της μεγάλης του κόρης. «Μου είπε ότι την εκβίαζε ο Στεφανάκης. Έχουμε ψυχρές σχέσεις γιατί κατάλαβα ότι κάποια σχέση έχει με το θάνατο της Φαίης. Έβαλα δικηγόρο να φύγει από το σπίτι, πριν εκτελεστεί η απόφαση. Δεν συμπαραστάθηκε ούτε σε μένα ούτε στη μάνα της για το θάνατο της αδελφής της. Στα σαράντα είχε πάει σε καλλιστεία σκύλων. Από το Αύγουστο έχω να μιλήσω μαζί της, δεν μιλάει σε κανένα συγγενή […] Ο Στεφανάκης είχε μείνει ένα βράδυ στο σπίτι της μεγάλης μου κόρης και η Φαίη μου είπε ότι η Μαρία Ελένη προσπαθούσε να τους τα χαλάσει.

Διαφορετική εκδοχή προσπαθεί να δώσει η αδελφή της Φαίης

Η Μαρία Ελένη που εκπροσωπείται από τον δικηγόρο, Αθανάσιο Πλεύρη, προσπαθεί να δώσει μια διαφορετική εκδοχή. «Αρνήθηκα, φοβόμουν πάρα πολύ. Ήμουν σε κατάσταση πανικού και τρόμου. Μετά ο Στεφανάκης μου έλεγε ότι αν τον καρφώσω θα κάνει κακό σε μένα και στην οικογένεια μου, χωρίς να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς, ότι θα με διασύρει. Με τον κατηγορούμενο είχαμε μια πολύ μικρή σχέση τον Φεβρουάριο του 2013 , μίας εβδομάδας. Μου έλεγε ότι είχε ένα βίντεο που θα δημοσιοποιούσε μια συνεύρεσή μας. Μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω και να μην τον είχαμε γνωρίσει, ούτε εγώ ούτε η αδελφή μου. Έχω μετανιώσει όμως ο τρόμος δεν με άφηνε να έχω τον έλεγχο. Δεν ταίριαζαν, ήταν δύο διαφορετικοί άνθρωποι.

Οι καταθέσεις φίλων της Φαίης, της αδελφής της και του Στεφανάκη είναι αποκαλυπτικές για το τι συνέβαινε στο παρασκήνιο.

Μάρτυρας κατέθεσε πως «η Φαίη είχε υποψιαστεί ότι κάτι συνέβαινε με την αδελφή της και την παρακολουθούσε. Την είδε στο σπίτι του Στεφανάκη. Η Μαριαλένα έδιωξε τη Φαίη από το σπίτι της, προφανώς γιατί την ζήλευε. Ο Στεφανάκης μου είπε ότι η Μαριαλένα τον πληροφόρησε για παράλληλη σχέση της Φαίης με άλλον».

Διαφορετικοί μάρτυρες είχαν αποκαλύψει ότι λίγες μέρες πριν τη δολοφονία της, η 23χρονη είχε εμφανιστεί με μαυρισμένο το δεξί της μάτι και κουτσαίνοντας.

Στη δηλητηριασμένη αδελφική σχέση για τα μάτια ενός άντρα, φως έριξε και η εξής κατάθεση: «Αφού δήλωσε ο Στεφανάκης ότι θέλει τη Φαίη, η Μαριαλένα πήγαινε στο καφέ όπου δούλευε η Φαίη και την έκραζε με τις φιλενάδες της, λέγοντας ‘ουστ’ στη Φαίη. Ο ιδιοκτήτης είχε πιάσει τη Μαριαλένα και της είπε να μην ξαναπατήσει στο μαγαζί. Η Μαριαλένα έλεγε την αδελφή της τρελή και ότι παίρνει ψυχοφάρμακα. Η Φαίη δεν πίστευε ότι τα έλεγε όλα αυτά η ίδια της η αδελφή.

Ο κατηγορούμενος παραδέχτηκε την έpωτική του σχέση με τη Μαριαλένα και υποστήριξε ότι την ίδια βραδιά που έγινε ζευγάρι με τη Φαίη, η Μαριαλένα τον προσέγγιζε έpωτικά. Για τα περιστατικά της μοιραίας βραδιάς υποστήριξε ότι η Φαίη ούρλιαζε και του έριχνε χαστούκια.

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: