ΣΙΝΕ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Η Απόδειξη που Σαρώνει στο Διαδίκτυο! Κάλεσε έναν Τεχνικό για της φτιάξει το Κλιματιστικό, αλλά Μόλις είδε ΤΙ έγραφε η απόδειξη «Πάγωσε»!

Η Bidget Stevens είναι μητέρα δύο παιδιών από την Πενσυλβανία. Ο σύζυγος της, ο Bobby, είναι στον αμερικανικό στρατό και...
τον έχουν στείλει μακριά για 6 μήνες.

Τον χειμώνα, η νεαρή μητέρα ανακάλυψε ότι η θέρμανση δεν λειτουργούσε, αλλά δεν μπορούσε να ζητήσει βοήθεια από τον άντρα της, γι’αυτό κάλεσε την τεχνική εταιρία του Paul Betlyn. H Bridget γράφει γι’αυτό που συνέβη στο Facebook:


“Γύρισα σπίτι με τους γιους μου και συνειδητοποίησα ότι η θερμοκρασία ήταν 10 βαθμοί Κελσίου. Δεν μπορούσα να ανάψω την θέρμανση, κι έτσι κάλεσα την εταιρία του Paul Betlyn. Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι θα απαντούσε τηλεφωνητής και νόμιζα ότι θα έπρεπε να πάω να αγοράσω ένα αερόθερμο από κάπου. Αλλά ο Paul απάντησε αμέσως και μου έδωσε οδηγίες για το πώς να φτιάξω την θέρμανση. Τίποτα δεν φαινόταν να δουλεύει, έτσι ήρθε σπίτι μου και την έφτιαξε.”

“Ενώ δούλευε, αρχίσαμε να μιλάμε για τον άντρα μου, τον Bobby, τον οποίο έχουν στείλει μακριά. Του είπα ότι κανονικά θα ζητούσα την δική του βοήθεια. Όταν άρχισε να λειτουργεί ξανά η θέρμανση, ανησυχούσα για το κόστος. Τότε μου έδωσε αυτή την απόδειξη, στην οποία είχε σημειώσει τα εξής:”

“Δεν λειτουργεί η θέρμανση. Βραδινή κλήση. Έκπτωση λόγω μετάθεσης συζύγου: $1”

“Ακόμα και όταν προσπάθησα να του δώσω χρήματα, είπε ότι το ένα δολάριο ήταν απλά για πλάκα και ότι μου είχε φτιάξει την θέρμανση δωρεάν. Ήθελε να με ευχαριστήσει για τις υπηρεσίες του άντρα μου.”

“Γι’αυτό, σ’ευχαριστώ Paul Betlyn. Το σπίτι μου είναι ζεστό χάρη σε σένα.”

Μια μικρή, απλή κίνηση, που σήμαινε πάρα πολλά για την νεαρή μητέρα και την οικογένεια της. Είναι όμορφο να ξέρεις ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι στον κόσμο!

hefty.co
fanpage.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: