ΣΙΝΕ

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

"Μη γ@μ@σω τώρα"! Έξαλλη η Κατερίνα Γκαγκάκη... (βίντεο)

Έξω φρενών έγινε η Κατερίνα Γκαγκάκη στο Star Academy με τους σπουδαστές Γιάννη Μιχελή και Στυλιανό Ξανθό, οι οποίοι είναι...
προτεινόμενοι προς αποχώρηση. Οι δυο τους έκαναν ορισμένα σχόλια, τα οποία δεν άρεσαν καθόλου στην διευθύντρια της Ακαδημίας.

Στυλιανός Ξανθός: «Μια φορά εγώ δεν ήμουν καλός. Βγήκα εγώ γιατί δεν ήμουν καλός. Μη γαμ…ω τώρα. Έτσι και πάρω ανάποδες δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο εδώ μέσα».

«Δεν έπρεπε να είμαι εγώ προτεινόμενος. Εγώ θα ζητήσω από την κυρία Γκαγκάκη να ξαναμαζευτείτε και να δείτε ξανά το βίντεο γιατί θα φύγω με ψυχολογικά από εδώ και δεν το θέλω», είπε ο Γιάννης Μιχελής στην καθηγήτρια Βασιλική Δημητροπούλου.

Η Κατερίνα Γκαγκάκη πήγε στην Ακαδημία και αφού μάζεψε όλους τους παίκτες, τους μίλησε έξαλλη: «Δεν θέλω να κουβεντιάσουμε, απλά θέλω κάτι να σας πω. Είδα τις συζητήσεις σας χθες το βράδυ και τα ξεσπάσματα και τον τρόπο και τις φράσεις. Ίσως είναι η πρώτη φορά που θα έλεγα ότι παραγνωριστήκαμε. Θεωρώ αδιανόητο, όχι την αμφισβήτηση, την οποία τη θεωρώ ζητούμενο, αλλά θεωρώ αδιανόητο τον τρόπο. Εγώ τουλάχιστον το παίρνω προσωπικά σε ότι αφορά το δικό μου τρόπο απέναντί σας. Θέλω να σας πω κι εγώ αυτό το οποίο με έβγαλε από τα ρούχα μου και ετοιμαζόμουν να ανοίξω την πόρτα και να φύγω, διότι δεν έχω καμία διάθεση να ξαναμιλήσω».


Δεν υπάρχουν σχόλια: