ΣΙΝΕ

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Έκτακτο!!! Στα Γρεβενά έρχεται σουλτάνος - Του ΛΟΥΚΑ ΝΙΚΟΥ

Δεν είναι ο γρεβενάρχης
Δεν είναι αυτοδικοιτικός
Άμεσα θα έχουμε εξελίξεις και ενημέρωση


Ποιος υποψήφιος και από ποιο...

χώρο τάζει ανάπτυξη στα Γρεβενά; 
Ένα αλκοτέστ γρήγορα και όχι μόνο για αυτόν και για πολλούς ακόμα αυτοδιοικητικούς.

Ο ένας δουλεύει με χορηγίες, ο άλλος με ταξίματα... ποιος θα επικρατήσει λέτε;

Ποιος τραγουδά; εγώ ή αυτοί; 
θα γελάσουν όλοι, κουτσοί - στραβοί - γκαβοί

Πάρτε παρουσίες στο Δημ. Συμβούλιο 
Άλλοι έχουν 3, άλλοι 2, άλλοι 93, στις 3 σερί αποβολή αντικατάσταση πρόεδρε... μην ξεχαστεί έτσι!!!

Κάποιοι πήρανε φωτιά!!!
Τους βλέπω να βγάζουν μαλλιά
Ότι θα έβαζαν, ακόμα και τα παιδιά τους να μου κάνουν μπούλιγκ, δεν το περίμενα.
Οπότε δεν φτάνει η στολή, θα μου κάνετε και στον
καφέ 2.5 τον πληρώνω και αποχωρώ 

Δε φταίω εγώ. ξέρει για ποιον χτυπά η καμπάνα, αλλά την πληρώνει τ' αφεντικό που είναι φίλος και ντόμπρο παιδί δυστυχώς, αλλά δε φταίω εγώ κολλητέ... ξέρεις εσύ...Ο μόνος χαμένος, δυστυχώς εσύ. ξέρεις που θα με βρεις ποτέ δεν έχω κρυφτεί.

Ο επαγγελματίας, πατσικός με την κρεβατοκάμαρα στην πλατεία δηλώνει ανοικτά!!! πατρίς θρησκεία οικογένεια λέτε να μας βγει χρυσαυγιτης για να μην γίνονται παρεξηγήσεις

Ο Ιησούς είπε μόνο αγάπη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: