ΣΙΝΕ

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Θα τρίβετε τα…μάτια σας: Αγνώριστος ο Στέλιος Διονυσίου – Έμεινε μισός

Πόσα κιλά κατάφερε να χάσει ο Στέλιος Διονυσίου;
Αγνώριστος έχει γίνει ο Στέλιος Διονυσίου που κατάφερε να... χάσει 20 ολόκληρα κιλά και να αλλάξει την εμφάνισή του εντελώς!

Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στο περιοδικό You και μεταξύ άλλων, αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε να «πολεμήσει» την πείνα του και να ανανεωθεί πλήρως.

«Ακολούθησα μία θεραπεία που σου κόβεται η πείνα και μία δίαιτα αρκετά αυστηρή… Τώρα είμαι στην περίοδο συντήρησης -κάνω βέβαια που και που τις παρασπονδίες μου γιατί δεν μπορώ συνέχεια να στερούμαι χωρίς διάλειμμα- και θα συνεχίσω μετά τις 20 Απριλίου που θέλω να χάσω επιπλέον 10 κιλά», αποκάλυψε ο Στέλιος Διονυσίου, προσθέτοντας:

«Ξεκίνησα τη δίαιτα για να διώξω από πάνω μου το πάχος, ανέκαθεν ήμουν παχουλός. Η ζωή μου μετά την απώλεια των κιλών έχει αλλάξει αρκετά.

Ήταν ναι μεν μία δύσκολη απόφαση μέχρι να το αποφασίσω, αλλά έπρεπε να νιώσω φυσιολογικός άνθρωπος να περπατάω χωρίς να λαχανιάζω, να σκύβω για να δέσω τα κορδόνια.

Μου έδωσε απίστευτη ενέργεια στη δουλειά μου -πετάω πάνω στην πίστα- αλλά και στην προσωπική μου ζωή που μέχρι πρότινος ακόμα και στο s@x δυσκολευόμουνα… Είπα θα αλλάξω και άλλαξα», είπε χαρακτηριστικά ο Στέλιος Διονυσίου.

Δείτε τη μεγάλη αλλαγή του Στέλιου Διονυσίου:

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: