ΣΙΝΕ

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Αυτή είναι η γυναίκα στρατιωτικός που έγινε εφιάλτης για κλέφτες στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης [photos]

Η Νατάσα Θεοχαρίδου περιγράφει στο facebook τα όσα έζησε και ξεσπά. Η ανάρτησή της κάνει το γύρο του διαδικτύου…


Πρωταγωνίστρια της υπόθεσης μία γυναίκα στρατιωτικός. Σταμάτησε κλέφτες που αποπειράθηκαν να της κλέψουν την τσάντα στον Εύοσμο. Όπως λέει η ίδια λόγω της εκπαίδευσης της αλλά και της σωματικής της κατάστασης (είναι αθλήτρια του βόλεϋ), έκανε το αυτονόητο. Σε ανάρτηση της στο facebook, η Νατάσσα Θεοχαρίδου, τονίζει ότι το περιστατικό πήρε παραπάνω διαστάσεις χωρίς η ίδια να το επιδιώξει. Δείτε την ανάρτηση της…

»Φίλοι, το Σάββατο μου συνέβη ένα δυσάρεστο γεγονός με την κλοπή της τσάντας μου. Το γεγονός μέσω ενός γνωστού που ήταν παρών έφτασε σε δημοσιογράφο της Λάρισας και μου τηλεφώνησαν για να διηγηθώ το περιστατικό. Νομίζω ότι πήρε πιο μεγάλη έκταση από ότι ήταν απαραίτητο γιατί έκανα το αυτονόητο. Άκουσα όμως και κάποια σχόλια για «στημένο» περιστατικό. Μεγαλύτερη κουταμάρα δεν έχω ξανακούσει. Στημένο από ποιόν και γιατί;

Είμαι καμιά σταρ και ήθελα διαφήμιση; Και στο κόλπο ήταν οι δυο Ρομά που συνελήφθησαν, η αστυνομία, καμιά 30αριά περαστικοί και 5-10 καταστηματάρχες της περιοχής; Πρεπει να μάθουμε να σεβόμαστε και να προστατεύουμε τόσο τον εαυτό μας όσο και τους συναθρώπους μας. Εμένα με βοήθησαν η δουλειά μου και το ότι είμαι αθλήτρια και έκανα ότι έκανα γιατί «θόλωσα» όταν είδα να με κλέβουν μπροστά στα μάτια μου. Τίποτα λιγότερο και τίποτα πρισσότερο. Και τα σχόλια μάλλον τα έκαναν άνθρωποι που θα κοίταζαν άβουλοι και άπραγοι να τους κλέβουν.»

Το χρονικό της υπόθεσης

Όλα διαδραματίστηκαν το Σάββατο 8 Απριλίου λίγο μετά τις 12:00, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Η καταδρομέας Νατάσα Θεοχαρίδου είδε ξαφνικά κάποιον νεαρό άνδρα να ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου της, να αρπάζει την τσάντα της και να μπαίνει σε αυτοκίνητο που τον περίμενε ο συνεργός του. Και τότε συνέβη το αναπάντεχο. Η Νατάσα χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της, έτρεξε πήδηξε πάνω στο καπό του αυτοκινήτου των δραστών, το οποίο είχε ήδη ξεκινήσει να κινείται. Άρχισε να χτυπάει δυνατά το παρ-πριζ του αυτοκινήτου και φωνάζει.

Οι δύο δράστες, τα έχασαν στην εικόνα της «αγριεμένης» κοπέλας και πέταξαν από το παράθυρο του αυτοκινήτου την τσάντα της. Έπειτα ανέπτυξαν ταχύτητα κι έφυγαν. Ακόμη και τότε η Νατάσα δεν πανικοβλήθηκε κράτησε τον αριθμό των πινακίδων του αυτοκινήτου των δραστών, τη μάρκα και το χρώμα του και τα έδωσε στην αστυνομία με αποτέλεσμα οι δράστες να εντοπιστούν έπειτα από λίγες ώρες. Η Νατάσα Θεοχαρίδου, είναι μητέρα ενός παιδιού 7 μηνών και εκτός από καταδρομέας είναι αθλήτρια του βόλεϋ και αθλήτρια σκοποβολής.

seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: