ΣΙΝΕ

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Τι απαντά η αδελφή του Πάνου Καμμένου για τις χειρονομίες του υπουργού Άμυνας

Το θέμα που προκάλεσε σάλο σχετικά με τις άσεμνες χειρονομίες του Πάνου Καμμένου προς τους οπαδούς του Ολυμπιακού στον αγώνα πόλο γυναικών με τη Βουλιαγμένη, σχολίασε η αδερφή του υπουργού...
Άμυνας και προπονήτρια της ομάδας της Βουλιαγμένης, Αλεξία Καμμένου.

Η Αλεξία Καμμένου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον «Sport24 Radio» δήλωσε πως στενοχωρήθηκε πολύ για το περιστατικό, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θεωρώ πως η αντίδραση ήταν σωστή, αλλά θεωρώ πως ήταν ανθρώπινη. Εκείνη την στιγμή δεν σκέφτηκε την ιδιότητά του, αλλά το γεγονός ότι είναι αδελφός μου».

Αναλυτικά οι δηλώσεις της:
«Απ’ το πρωί έχει δει χιλιάδες σάιτ να γράφουν για τον αδελφό μου. Εγώ είμαι ένας άλλος άνθρωπος, διατηρώ χαμηλό προφίλ. Προσπαθούν να με μπλέξουν σε πράγματα που δεν με αφορούν. Εγώ ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Να μην με μπλέκουν σε πράγματα που δεν έχω σχέση. Νομίζω πως έχει τοποθετηθεί ο ίδιος δημόσια. Δεν έχω δει την σκηνή γιατί ήμουν στο παιχνίδι. Δεν μπορώ να κοιτάζω την κερκίδα. Καλύτερα κιόλας γιατί δεν μπαίνω σ’ αυτές τις διαδικασίες. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Να μην κάνουμε την τρίχα-τριχιά επειδή έγινε μία χειρονομία. Να δούμε την ουσία. Πρέπει να προστατεύσουμε το άθλημά μας, που είναι πιο πετυχημένο στην Ελλάδα. Ελπίζω να μην ξανασυμβούν επεισόδια. Οι οπαδοί να καταλάβουν πως δεν πρέπει να γίνονται επεισόδια».

Σχετικά με τις χειρονομίες
«Θέλω να πω ότι δεν θεωρώ πως η αντίδραση ήταν σωστή, αλλά θεωρώ πως ήταν ανθρώπινη. Εκείνη την στιγμή δεν σκέφτηκε την ιδιότητά του, αλλά το γεγονός ότι είναι αδελφός μου. Είμαι αυτοδημιούργητη. Δεν ήρθε για να με βοηθήσει. Ήθελε απλά να δει την αδελφή του. Πρέπει όλοι να σκεφτόμαστε πριν μιλήσουμε. Δεν έχω φοβηθεί και δεν φοβάμαι κανέναν. Ξέρω πως αν ανέβω πάνω στην εξέδρα, οι ίδιοι άνθρωποι θα μου πουν άλλα. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί».

Υπενθυμίζεται πως ο Πάνος Καμμένος μιλώντας στον «ΣΠΟΡ FM» σχετικά με το θέμα, εξήγησε πως «έβριζαν από την πρώτη στιγμή την οικογένειά μου, την αδερφή μου Αλεξία και εμένα. Κι όλα αυτά μπροστά στον 11χρονο γιο μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: