ΣΙΝΕ

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Πλάκα κάνεις! Ποιος ήταν ο πρώτος άντρας της Ρούλας Κορομηλά; Φωτογραφίες γάμου!

Οι περισσότεροι δεν τον θυμούνται και οι υπόλοιποι δεν το ξέρουν…Όλοι μετά από την δυναμική επιστοφή της Ρούλας Κορομηλά στην τηλεόραση, με την...
εκπομπή «Μπράβο Ρούλα» στο κανάλι του «Ε», μιλούν για εκείνη…
Ας θυμηθούμε όμως…

Με ποιον ήταν παντρεμένη η δημοφιλής παρουσιάστρια; Το Youweekly.gr έψακε και βρήκε…

Ρούλα Κορομηλά και Πάνος Μιχαλόπουλος: ένας μεγάλος έρωτας που κράτησε για χρόνια και ένα γάμος- αστραπή που έγινε το 1988 και κράτησε μέχρι τις αρχές του ’90. Η Ρούλα Κορομηλά και ο Πάνος Μιχαλόπουλος γνωρίστηκαν το 1981 και παντρεύτηκαν το 1988 με θρησκευτικό γάμο. Δεύτερος γάμος για τον ηθοποιό, πρώτος για την παρουσιάστρια. Ένας γάμος με πολλούς καλεσμένους και μια δεξίωση με μια τούρτα που μετρούσε πολλούς ορόφους και με τον Φίλιππο Νικολάου να χαρίζει τις επιτυχίες του. Η Ρούλα Κορομηλά και ο Πάνος Μιχαλόπουλος, 27 χρόνια πριν.

Ωστόσο, μετά τον χωρισμό τους ο ηθοποιόν Πάνος Μιχαλόπουλος δεν μίλησε και με τα καλύτερα λόγια για την παρουσιάστρια…Σε συνέντευξη του, όταν τον ρώτησαν για την Ρούλα Κορομηλά η απάντηση του ήταν κάτι παραπάνω από απαξιωτική…

Για το αν έχει δει τις εκπομπές που παρουσιάζει η Ρούλα, λέει:«Δεν τη βλέπω! Δεν θέλω! Δεν με αφορούν τέτοιου είδους και αισθητικής δουλειές».

Για το ότι αυτός ήταν που την βοήθησε να πάει σον ΑΝΤ1, αναφέρει: «Τι σημασία έχει ύστερα από είκοσι χρόνια; Βγαίνουν κάποιοι και καμαρώνουν που την ανακάλυψαν και την ανέβασαν. Να τους διαψεύσω; Απαξιώ. Τα γεγονότα δεν μπορεί να τα αλλάξει κανείς. Το θυμάμαι σαν τώρα που ήμουν στο γραφείο του Μίνωα Κυριακού για ένα σίριαλ. Στην τηλεόραση του είδε τη Ρούλα, μου είπε ότι του άρεσε σαν φρέσκο πρόσωπο, του είπα ότι είναι γυναίκα μου -δεν το ήξερε- και πρόσθεσα: “Γιατί δεν τη φέρνεις εδώ να δεις αν σου κάνει;”. Την έφερε, του έκανε και η ιστορία προχώρησε. Ήμουν ένα σκαλοπάτι για να μπει η κυρία στον ΑΝΤ1. Τι νόημα έχει να τα λέμε τώρα αυτά;»

Ποια είναι η άποψή του, για το αν θα έπρεπε η Ρούλα Κορομηλα να έχει αποσυρθεί από την τηλεόραση όπως πολλοί υποστηρίζουν, εξηγεί: «Θα πω εγώ τι θα κάνει η Κορομηλά, είστε τρελοί; Ό, τι θέλει ας κάνει. Ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται».

Για το αν έχει καμία περιέργεια να την δει στις εκπομπές της, συμπληρώνει: «Θα το ξαναπώ. Δεν θέλω να τη δω».

Για τον λόγο που αρνήθηκε την πρόταση του ΑΝΤ1 να συμμετάσχει στο DWTS, εξηγεί: «Να συμμετάσχω στο αυτοαποκαλούμενο talent show του ΑΝΤ1 που έδιωξε τον γιο μου τον Σωτήρη ύστερα από 12χρόνια που δούλευε εκεί ως οπερατέρ; Πλάκα μου κάνεις; Έπεσα από τα σύννεφα όταν τον απέλυσαν. Μου έλεγε παλιά ο Κυριακού “Το παιδί σου είναι και παιδί μου” και “Ο μισός ΑΝΤ1 χτίστηκε από σένα” κι αφήνει κάποια ανθρωπάκια του να διώχνουν το παιδί μου- παιδί του; Και θα πάω εγώ να του χορέψω και στο “Dancing”; Χυδαιότητα είναι αυτό! Να τους φτύσω; Τσάμπα θα πήγαινε το σάλιο μου! Ρωτούσαν τον “λεβέντη”-και δεν εννοώ φυσικά τον Γιώργο Λεβέντη, γι’ αυτό μην ξεχάσεις τα εισαγωγικά και παρεξηγηθώ- πριν αρχίσει το show “θα είναι μαζί σας ο Πάνος Μιχαλόπουλος;” Και τι απαντούσε; Ναι, υπάρχει και το δικό του όνομα στο τραπέζι! Άμα στο φέρω το τραπέζι στο κεφάλι τι θα κάνεις; Γεμίσαμε “λεβέντες” και “τζάμπα μάγκες”».

youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: