ΣΙΝΕ

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Νεαρός πολιτικός της ΝΔ,εξομολογείται: Με μεγάλωσε η ανύπαντρη μητέρα μου...

Είναι νέος, δυναμικός και όπως δηλώνει μπήκε στην πολιτική γιατί θέλει να είναι η φωνή, όσων ζητούν ανανέωση. 
Σε συνέντευξή του στην...
εφημερίδα Espresso, και τη Βίβιαν Μπενέκου, o Kωνσταντίνος Κυρανάκης αποκαλύπτει τον αγώνα που έδωσε η μητέρα του για να τον μεγαλώσει μόνη της αφού δεν παντρεύτηκε ποτέ με τον πατέρα του.
Ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου της Ν.Δ μιλάει για την μελαχρινή κοπέλα που έχει μπει στη ζωή του, για την πολιτική της ΝΔ, αλλά και ότι ξεκίνησε να δουλεύει από τα 19 του σε κατάστημα ρούχων γιατί ήθελε να έχει το δικό του εισόδημα.

- Έχω ακούσει ότι η μητέρα σου σε μεγάλωσε μόνη της. Ισχύει;
Ναι ισχύει.

Η μητέρα μου ήταν πάντα μια πολύ δυναμική γυναίκα,δούλευε από μικρή.Υπήρξε πρωταθλήτρια στην κολύμβηση και ήταν από τις πρώτες Ελληνίδες που κατάφεραν να εργαστούν στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ζούσε μεταξύ Αθηνών Βόλου, Βρυξελλών και Λουξεμβούργου.

Κάποια στιγμή το 1986 γνώρισε τον πατέρα μου στη Σκιάθο.
Δεν κατέληξαν μαζί και η μητέρα μου πήρε την γενναία απόφαση να με κρατήσει και να με μεγαλώσει μόνη της! Θαυμάζω πολύ την υπομονή της σε δύσκολα χρόνια να πάρει την απόφαση να με μεγαλώσει μόνη της. Της χρωστάω πάρα πολλά.Και ήταν πολύ συνειδητή αυτή η απόφαση. 
Ήταν 36 ετών τότε. Δεν επρόκειτο δηλαδή για έναν εφηβικό έρωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: