ΣΙΝΕ

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

«Τι ανακάλυψα στις οικογενειακές μας διακοπές στη Τζιά που με οδήγησε στο διαζύγιο»

Ελληνίδα μητέρα αφηγείται μέσα από την προσωπική της ιστοσελίδα της:
Αρχές Ιουνίου πήγαμε οικογενειακώς στη Τζιά. Έχει εκεί η πεθερά μου ένα σπίτι και... κάθε χρόνο μας φιλοξενεί προκειμένου τα δίδυμα 3 ετών παιδιά μας να κάνουν τις διακοπές τους.

Δυστυχώς, λόγω μεγάλης οικονομικής δυσκολίας οι διακοπές μας περιορίζονται σε 10 ημέρες, πάντα στο ίδιο μέρος. Δεν είχα, βέβαια, ποτέ παραπονεθεί δεδομένου πως υπό άλλες συνθήκες δε θα κάναμε απολύτως τίποτα. Το πολύ πολύ να πηγαίναμε σε καμιά παραλία εντός Αττικής.

Φέτος η εμπειρία μου από τις οικογενειακές διακοπές ήταν απίστευτα τραυματική και το αποτέλεσμα ήταν να κάνω αίτηση διαζυγίου. Γιατί θα μου πείτε… Τι έφταιξε; Είναι γνωστό πως η ρουτίνα και οι οικονομικές δυσκολίες κάνουν ένα ζευγάρι να κουράζεται και να χάνει το πάθος και την ενέργεια που ένιωθε.

Εμείς εδώ και καιρό είχαμε αρχίσει να μην τα πηγαίνουμε πολύ καλά και χωρίς να καυγαδίζουμε είχαμε αρχίσει να απομακρυνόμαστε.

Στις διακοπές μας επειδή πάντα οι εντάσεις είναι πιο έντονες διαπίστωσα πως ο άντρας μου με παρατούσε στη μάνα του και κανόνιζε με ντόπιους φίλους του να είναι συνέχεια για καφέδες και βόλτες. Εμάς, μας είχε παρκάρει κανονικά στην πεθερά μου και εκείνος αλώνιζε.

Όταν τόλμησα να παραπονεθώ η πεθερά μου πήρε χωρίς κανένα πρόσχημα το μέρος του. Μάλιστα μου είπε κατά λέξη: «Άστον να ξεσκάσει και να ανανεωθεί με σένα τι καλό είδε;»

Μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι αλλά κρατήθηκα και δεν είπα κουβέντα.

Την επαύριο, όταν έφυγε ο γιος της, της είπα πως έχω ανάγκη από λίγη ηρεμία και την παρακάλεσα να κρατήσει για 3 ώρες τα παιδιά και να πάω μόνη μου μια βόλτα να κάνω ένα μπάνιο χωρίς τα πιτσιρίκια.

Αυτό την έκανε να κατεβάσει τα μούτρα της μέχρι το πάτωμα.Έκανα πως δεν καταλαβαίνω και κάθε μέρα σηκωνόμουν και έφευγα την ίδια ώρα, αδιαφορώντας για τη μουρμούρα της.

Μια μέρα έκανα μπάνιο και την άκουσα να μιλάει στο σαλόνι με τον άντρα μου. Του έλεγε πως το έχω παρακάνει και έχω σηκώσει μπαϊράκι. Έκανα πως δεν άκουσα απολύτως τίποτα και συνέχισα το πρόγραμμά μου και την τακτική μου ανενόχλητη.

Επειδή ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά και τον νοικοκύρη έσπασε ο διάολος το πόδι του και όπως γυρνούσα στο σπίτι, ένα μεσημέρι πέτυχα τον άντρα μου να χαριεντίζεται με μια πιτσιρίκα 25 ετών, κόρη μιας φίλης της πεθεράς μου.

Όπως καταλαβαίνετε μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Έγινε κυριολεκτικά της τρελής. Πρέπει να μας άκουσε όλη μα όλη η Τζιά.

Γύρισα στο σπίτι αργά το βράδυ. Ήθελα να ηρεμήσω και να σκεφτώ τις κινήσεις μου. Πράγματι όταν γύρισα το βράδυ είδα όλη την οικογένεια του ανδρός μου και βέβαια τον άνδρα μου να με περιμένουν με το ζωνάρι λυμένο έτοιμοι για καυγά.

Αφού τους τα είπα ένα χεράκι η πεθερά μου είπε το εξής τρομερό…: »

Και χαβιάρι να σου δίνουν κάθε μέρα το βαριέσαι και λαχταράς μια μακαρονάδα».
«Τι να σε κάνει εσένα την πατσαβούρα«;

Του έκανες δύο παιδιά και ο ρόλος σου είναι να αφοσιωθείς σ’αυτά» «Του παιδιού μου το αίμα βράζει. Εσένα απλώς κυλάει στις φλέβες σου».

Όπως καταλαβαίνετε πήρα τα παιδιά μου και γύρισα στη μητέρα μου στην Αθήνα.Δρομολόγησα, δε, διαδικασίες διαζυγίου με αιτία την απιστία και τον κλονισμό του γάμου. Ο άντρας μου έχει σοκαριστεί και μου τηλεφωνεί συνεχώς και μια με παρακαλάει και μια με απειλεί. Εγώ, όμως, είμαι αποφασισμένη να το τραβήξω μέχρι τέλους.

Αν και οι διακοπές αυτές ήταν οι χειρότερες της ζωής μου, μου άνοιξαν τα μάτια.

Ο γάμος δε θέλει τέτοιου είδους συμβιβασμούς…. και πλέον είμαι αποφασισμένη να διεκδικήσω τα παιδιά μου και την ευτυχία μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: