ΣΙΝΕ

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Γιατί δεν τσιμπάνε την Άννα Παναγιωτοπούλου τα κουνούπια; Δεν πάει ο νους σας!

Η Άννα Παναγιωτοπούλου μίλησε στην εκπομπή Αποκαλυπτικά και αποκάλυψε τι θα ήθελε να κάνει στην τηλεόραση, αλλά και πως είναι...
δεκτική στο να γίνουν οι Τρεις Χάριτες ξανά με κάποιο άλλο τρόπο. Η ηθοποιός αποκαλύπτει την αιτία που δεν την τσιμπούν τα κουνούπια, αλλά και πως η ζωή της έχει αλλάξει από τότε που «έφυγε» ο σύζυγος της.

«Έχει αλλάξει η ζωή μου μετά το χαμό του συζύγου μου. Δεν είχα ζήσει ποτέ μόνη μου. Πριν να είμαι με τον άντρα μου ζούσα με τη μητέρα μου. Δεν είχα φύγει από το σπίτι μου. Κάπως μου φάνηκε. Αλλά έχω δυο σκυλιά παρέα κι επίσης από πάνω μένει η αδελφή μου και δίπλα ο γιος μου. Απλά δεν έχω έναν άνθρωπο μέσα στο σπίτι.

«Δεν με τσιμπάνε τα κουνούπια. Με ακουμπάνε αλλά δεν με τσιμπάνε. Έχω περάσει πολύ παλιά, όταν ήμουν 19 χρονών, μια ηπατίτιδα Α και από τότε δεν με έχει τσιμπήσει ποτέ κουνούπι. Είναι σοφά τα έντομα» ισχυρίστηκε η Άννα Παναγιωτοπούλου.

zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια: